Partnership ANTIGIF® en OAKWISE Media

Een allround videoproductiebedrijf voor reclamebureau’s, merken en bedrijven. Ze creëren waardevolle content door mee te denken in de behoefte van een organisatie op lange termijn. Daarmee haalt Oakwise de meeste waarde uit elke samenwerking. Van high-end commercial, bedrijfsfilm tot video strategie en alles daar tussenin.

- 1 min. leestijd

Logo & identiteit door ANTIGIF®

In 2022 zijn The Video Production Company en Klaar en Kees Media gefuseerd tot één bedrijf namelijk, Oakwise Media. De fusering vroeg om een nieuwe uitstraling zodat de krachten gebundeld konden worden onder een nieuw en sterk merk.

De merkstrategie is intern grotendeels opgepakt, maar voor de identiteit zijn wij ingeschakeld om het bedrijf te voorzien van een nieuwe uitstraling. Van logo concept tot het uitwerken van een brand manual waarmee het personeel zelf aan de slag kan.

Zo hebben we met het team stap voor stap gewerkt naar de lancering van de nieuwe website www.oakwise.nl

Beelden voor antigif.nl

Al enkele jaren zetten wij Oakwise in voor onze eigen foto en videobeelden. Zo hebben ze ook de fotografie op deze website mede verzorgt en de showreel video op onze homepagina.

Meer informatie volgt nog.

Door

Dit artikel delen?