
Een opvallende beneficent aanvraag voor SNV
SNV is een stille kracht en serieuze partner sinds 1965. Deze organisatie is ambitieus en effectief: de resultaten die ze boeken spreken voor zich. Zelf blijven ze echter liever op de achtergrond. Met deze aanvraag voor een eenmalige schenking willen zij daar verandering in brengen. De stille kracht van SNV heeft versterking nodig! Daarom spreken ze dan ook de ambitie uit om meerjarig partner van de investeerder te worden. Samen met een professioneel copywriter hebben we de beneficent aanvraag vormgegeven en de aandacht van de investeerder gevangen!


Een échte eye-catcher om de aandacht van de investeerder te trekken
SNV wilde dat de aanvraag op zou vallen en een echte indruk zou achterlaten bij de investeerder. Hiervoor hebben we een 3D bord ontworpen die de boodschap en nodige documenten van de SNV aanvraag kon overbrengen. De uitroepteken en het vraagteken, als icoon van de ‘Deal with it? Deal with it!’ aanvraag, vormen samen één. Symboliserend voor het dilemma en het grote vraagstuk omtrent klimaatverandering. De QR codes op het bord leiden naar een online omgeving waar de presentatie en documenten te bekijken zijn.
Geanimeerde infographic visual
Aanvullend hebben we een geanimeerde visual gemaakt van alle door SNV geplaatste Biodigesters wereldwijd. De visual van de wereldkaart is opgemaakt in de stijl van SNV en laat 3 verschillende tijdsperiodes zien. Tussen deze tijdsperiodes zie je de hoeveelheid aan geplaatste Biodigesters en het aantal betrokken landen steeds meer toenemen. De internationale impact wordt steeds groter en hebben we zo visueel in beeld gebracht.